سایت مشاغل ایران
سایت مشاغل ایران

مقایسه آپشن‌های رفاهی و مشخصات تارا

در روزگاری که بهای خودروهای به اصطلاح اقتصادی، دیگر از منظر اقتصادی چندان مقتصدانه به نظر نمی‌رسد؛ در روزگاری که جوانانِ خودرو اولی که پیش از این عزمشان را برای خرید یک اتومبیل ارزان قیمت جزم کرده بودند اما با دو سه برابر شدن قیمت‎ها، دیگر حتی جرات نمی‌کنند بهای اتومبیل مورد نظرشان را در سایت‎ها و جراید عمومی چک کنند؛ در روزگاری که شرکت‌های خودروسازی داخلی به بهانه تحریم، به راحتی تجهیزات اولیه‎ای نظیر ترمز دیسکیِ چرخ‎های عقب، سانروف، سقف شیشه‎ای، رینگ آلومینیومی و… را از لیست امکانات حاضر در برخی محصولات خود حذف می‎کنند و گاهی حتی یک نوع محصول را پیش‎فروش کرده و وجه آن را از مشتری دریافت نموده‎اند اما در سر موعد، خودروی دیگر را به مشتری تحویل می‌دهند و مشتری نیز چاره‌ای جز قبول این شرایط ندارد، ما قصد داریم تا ویژگی های دو محصول پژو موجود در بازار کشورمان را در قیاس با یکدیگر، در یک بوته ریخته و آنها را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.

https://digiato.com/wp-content/uploads/2020/07/k132-5.jpg

نسبت این دو محصول با همدیگر را می‎توان با نسبت پدربزرگ و نوه هم‎تراز دانست. پدربزرگی که سال‎هاست چرخ هایش در جاده‌های ایران به چرخش درآمده و نوه‎ی نورسیده‎ای که در شرایط سخت این روزهای صنعت خودرو، به تازگی پایش به بازار ایران باز شده و خط تولیدش در کشورمان به راه افتاده است.

پژو 301

پژو 301 از آن دسته خودروهای پسا برجامی است که قرار بود همراه با دوتن دیگر از اقوامش به نام‎های پژو 208 و پژو 2008، به تدریج نمای خیابان های ما را به وسیله زبان طراحی جدید شرکت پژو مزین نموده و ایرانیان را متقاعد نماید که شرکت فرانسوی اعظم پژوسیتروئن، به جز 206، 405 و زانتیا، محصولات دیگری نیز در سبد تولیدات خود دارد.

https://digiato.com/wp-content/uploads/2020/11/CF57DA4D-A46B-4DE2-8D12-CC6A8748EF31.jpeg

همان طور که اطلاع دارید شرایط چندان بر وفق مراد طرفین پیش نرفت و پس از اعمال مجدد تحریم‌های ایالات‌متحده بر صنعت خودروی کشورمان، بسیاری از شرکت‌های خارجی از جمله پژو فرانسه، همکاری با شرکای ایرانی خود را به حالت تعلیق درآوردند.

پژو 301

از جمله رهاوردهای این مسئله، عدم پاگشایی به موقع پژو 301 در بازار ایران بود که البته در کمال تعجب، حالا ایران خودرو قصد دارد پژو 301 را به صورت ایرانیزه تولید کند. این خودرو با کد کا 132 شناخته خواهد شد و نام ایرانی آن تارا خواهد بود.

اما در سوی دیگر، پدربزرگی که پیشتر به آن اشاره شد کسی (چیزی) نیست جز همان پژو 206 خودمان، البته از نوع صندوقدارش که معرف حضور اهالی کوچک و بزرگ این مملکت بوده و نیازی به گزافه‎گویی پیرامون آن نیست.

پژو206SD

پژو 206SD سابقا در چهار تیپ V2، V8، V20 و V9  تولید می‎شد که اینک تنها مدل V8 از سوی شرکت سازنده به بازار ارائه می‎شود.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.